Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ''παιδί'' (παρα)μεγάλωσε χάρη σε σας!



''Κάθε χρόνο τέτοια μέρα το πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου μοιάζει πιο μικρό και τα λόγια στερεύουν...''. Ο Jimmy Jump γράφει για τα γενέθλια του SportPortal2014.blogspot.gr...


Πότε πέρασαν τέσσερα χρόνια ρε σεις; Πραγματικά, θυμάμαι σαν χθες την ημέρα που όλες οι ετοιμασίες του blog έφτασαν στο τέλος τους και δόθηκε το τελικό ok για να βγούμε στον ''αέρα'' του διαδικτύου... Ένας στόχος (δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη λέξη όνειρο, γιατί θεωρώ ότι την έχουμε συνδέσει περισσότερο με επιθυμίες που είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν) που είχα από μικρό παιδί έγινε πραγματικότητα σαν σήμερα και ειλικρινά θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όσους (λίγους) συνέβαλλαν (και συμβάλλουν) στην επίτευξή του...

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα το πληκτρολόγιο το υπολογιστή μου μοιάζει πιο μικρό και τα λόγια στερεύουν... Στις 5 Μαΐου του 2014 ήμουν μόλις 19 χρονών και ώρες ώρες σκέφτομαι πως κατά κάποιον τρόπο ''μεγάλωσα'' κι εγώ μαζί με αυτό εδώ το blog. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων χρόνων κλήθηκα να αντιμετωπίσω ορισμένες καταστάσεις που ούτε κατά διάνοια φανταζόμουν ότι θα έβρισκα απέναντί μου τόσο άμεσα, όμως ποτέ δεν το έβαλα κάτω και συνέχισα να ακολουθώ το δρόμο μου. Να είστε βέβαιοι, ότι δεν πρόκειται να παρεκκλίνω ποτέ από αυτόν, ενώ τα διάφορα είδη ''καλοθελητών'' και ''υπαλλήλων'' καλό θα ήταν να απευθύνουν τα αιτήματά τους αλλού...

Φυσικά, αυτό το ταξίδι θα είχε σταματήσει εδώ και καιρό την πορεία του, αν δεν υπήρχε η αγάπη και η στήριξη όλων εσάς. Η αντιμετώπισή σας, τα μηνύματα που μου στέλνετε κάθε φορά που μιλάμε στα live chats και η εμπιστοσύνη που δείχνετε στη σελίδα από την πρώτη μέρα λειτουργίας της με κάνουν να νιώθω πολύ...άβολα, καθώς δεν βρίσκω τρόπο να σας τα ανταποδώσω. Αυτό που συμβαίνει ιδιαίτερα τα τελευταία δύο χρόνια είναι κάτι το μοναδικό και ίσως ακόμα να μην έχω συνειδητοποιήσει πόσο γρήγορα (παρα)μεγάλωσε αυτό το ''παιδί'' χάρη σε σας. Ακόμα κι αν προκύψουν...διαλείμματα στην επικοινωνία μας, σύμφωνα με τις πληροφορίες μου η τούρτα πρόκειται να γεμίσει με κάμποσα κεράκια και η παρέα του SportPortal2014.blogspot.gr θα συνεχίσει να υπάρχει και να αποκτά νέα μέλη για πολλά χρόνια ακόμα...

ΥΓ. Κυρ Κώστα και Θανάση, ελπίζω να σας κάνω λιγάκι υπερήφανους εκεί ψηλά...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κατερίνα Μπερδούση στο SportPortal2014.blogspot.gr!

Η Κατερίνα Μπερδούση στο SportPortal2014.blogspot.gr! Η νεαρή Ελληνίδα αθλήτρια του στίβου ανοίγει την καρδιά της στη σελίδα μας και περιγράφει όλα όσα θέλετε να ξέρετε για αυτή σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Απολαύστε την!

Μήπως ήρθε η ώρα να σχολιάσουμε τι έγινε στον Παναθηναϊκό;

Έστω και με κάποια καθυστέρηση, ο Jimmy Jump αρθρογραφεί στο SportPortal2014.blogspot.gr για τη νέα τάξη πραγμάτων στον Παναθηναϊκό, ενώ αποκαλύπτει το παρασκήνιο γύρω από τις ραγδαίες αλλαγές και την επόμενη μέρα!

Η Έλενα Πετροπουλάκου στο SportPortal2014.blogspot.gr!

Το SportPortal2014.blogspot.gr φιλοξενεί την Έλενα Πετροπουλάκου! Η νεαρή γυμνάστρια μάς μιλά για το επάγγελμά της, αναλύει τις δυσκολίες και τα μυστικά του και δίνει συμβουλές σε όσους κάνουν ή θέλουν να ξεκινήσουν μια πιο αθλητική ζωή.